dinsdag 10 februari 2015

Kerst week 5

Ik weet het, ik ben een beetje te laat, maar we zitten hier thuis volop in de  verbouwingen en alles verloopt met een beetje vertraging. Maar ik probeer toch mijn eigen belofte na te komen en hier mijn kerstkaartje van week 5.
Deze week weer geen echte kerstkleuren, maar het hoeft niet altijd rood-groen en goud te zijn.
Deze achtergrond is gemaakt met de schilderstape, gekleurd met lyra krijtjes en gestempeld met Versafine en de tekst met goud embossingpoeder. Bedankt voor je bezoekje en tot de volgende keer.

4 opmerkingen:

Annemie zei

Een mooie kaart Laurette, mooie zachte kleuren...

Lieve groeten, Annemie.

Gerrina zei

Mooi deze vormen en ja hoor het hoeft toch niet altijd traditioneel te zijn?
Dank voor de nominatie op FB; dat vind ik een fijn compliment!!
Groetjes, Gerrina

Enny zei

Prachtige kaart Laurette, hopelijk zijn de verbouwingen vlug gedaan ! Groetjes Enny

Mariëtte zei

Wat mooi!

Donderdag - kerstkaart week 16

 Deze week was mijn inspiratie zoek…. En het slechte weer hielp mij zeker niet om ideetjes op te doen. Ik had nog een achtergrondje op fotop...