zondag 6 december 2015

Uitdaging :Geen groene kerstbomen

Deze maand was onze uitdaging bij onze stempelgroep : Kerstbomen met geen groene !
 (Bedankt Christine voor deze leuke uitdaging !)
Dus ik ben aan de slag gegaan met : voor de eerste kaart : Accient Page inkt en verschillende kleuren genomen. Voor de tweede kaart heb ik bolletjesplastiek genomen met Distress. Nadien versamark en
wit embossingpoeder en klaar was kees.
Bedankt voor jullie bezoekje en laat gerust een berichtje achter.
Laurette
 




4 opmerkingen:

Enny zei

Ja, prachtig gedaan hoor ! Het was dus toch geen gelli achtergrond, maar wel heel mooi ! Groetjes, Enny

Gerrina zei

Dat is een leuke uitdaging! Enne je resultaten zien er weer super uit! Groetjes, Gerrina

Creatiels zei

knap gedaan, het kaartje met de rode kerstbomen vind ik het mooist
groetjes
Els

Creatiels zei

knap gedaan, het kaartje met de rode kerstbomen vind ik het mooist
groetjes
Els

Donderdag - kerstkaart week 15

Deze week laat ik jullie 3 kaartjes zien voor de 52 WTC . Bij de opruim heb ik in de restjesdoos nog achtergrondjes gevonden die ik vorige k...