zaterdag 1 oktober 2016

Hallo, ik ben er weer !

Door omstandigheden heb ik het een tijdje laten afweten in blogland en stonden mijn posten op een laag pitje. Maar ik heb mij voorgenomen daar iets aan te doen en om regelmatig van mij terug iets te laten horen. Hierbij een paar kaartjes die ik nog even wou laten zien.
Deze twee  kaartjes zijn de achtergrond bewerkt met brusho op fotopapier.




Hier heb ik de Rubbeneckers nog eens uitgehaald en met mijn lievelingsbloem gestempeld.

 En mijn laatste werkje zijn geen kaartjes maar 3 beren voor een vriendin voor een goed doel.


Bedankt voor jullie bezoekje en beloofd, ik kom terug regelmatig langs.
Groetjes en tot de volgende keer,

Laurette

5 opmerkingen:

annie zei

Mooi resultaat die brusho op fotopapier! De beertjes zijn ook schattig!
Groetjes, Annie

Enny zei

Prachtige kaarten Laurette, en die beertjes zijn zo schattig ! Groetjes, Enny

Gerrina zei

Mooie kleuren zo met de Brusho op fotopapier! Enne snap wel waarom dit je favoriet is: mooi!
En die beertjes zien er zo lief uit... Groetjes, Gerrina

Myriame zei

Wat een prachtige stijlvolle kaartjes Laurette.
Ook de beertjes zijn heel erg leuk.

Marlies zei

Heel mooi Laurette
en de beertjes zijn ook schattig

Groetjes Marlies

Donderdag - kerstkaart - week 13

 Deze week is het geen gestempelde kaart, ik ben aan de slag gegaan met naald en draad voor de  52 WTC , veel uitleg heeft dit kaartje niet ...