donderdag 11 mei 2017

Donderdag Kerstkaart



Donderdag Kerstkaart - Week 19 voor 52 weeks to Christmas.
Deze week heb ik een vlugge kaart gemaakt (een beetje door tijdsgebrek) ik heb op craftkarton gewerkt met een stempel die ik zelf heel mooi vind en wit embossingpoeder. Op de randjes heb ik ook een beetje Versamark aangebracht en een beetje embossingpoeder,  een pareltje er op,
een rood matje er onder en klaar was kees. Ik vrees dat het volgende week ook een vlugge kaart zal worden want onze kleinzoon doet volgende week zijn Eerste Communie en oma en opa zijn volgende week in de volle voorbereidingen. Maar ik probeer vol te houden en toch iets te plaatsen.
Laat gerust weten wat  jullie van deze kaart vinden en tot volgende week  !
Groetjes,
Laurette


9 opmerkingen:

Rosina zei

Heel leuk deze kerstkaart Laurette,...wat een mooie kerstkrans erop gestempeld
en succes met de voorbereidingen voor het communiefeest van je kleinzoon...
groetjes Rosina
DT 52WTC

Marijke zei

Ik vind hem heel bijzonder! Erg mooi gedaan met de stempel en enbossing poeder!Groetjes Marijke.

Jantine zei

Ik vind het een heel mooie kaart, Laurette! Mooi stempel inderdaad. En wat een leuk idee om Versamark en embossingpoeder op de randen te doen.
Veel succes met de voorbereidingen op de Eerste Communie van je kleinzoon!
Groetjes
Jantine

Epie zei

Prachtige kunstige kerstkaart Laurette en
Bedankt voor jouw mooie bijdrage bij 52WTC !!
Fijne avond van Epie (DT52WTC)

Ingrid's Scrapfrutsels zei

Wat een gave kerstkaart is dit Laurette, mooi hoor, door de eenvoud, ik hou er van.. Bedankt voor het mee doen bij 52 WTC. Groetjes, Ingrid.

Nancy Soetaert zei

Snel of niet, het is een heel mooie kaart!
Fijn dat je er weer bij bent met een donderdagse kerstkaart!
Veel plezier met de voorbereidingen voor de communie van je kleinzoon!
Nancy
DT52WTC

Suzan zei

Vind hem toch superleuk Laurette!
Groetjes Suzan
DT 52WTC

!neke zei

Heel erg mooi !!!!!

groeten Ineke
DT 52 WTC

Enny zei

Een prachtige kaart Laurette, super dat wit op Kraft ! Proficiat met de communie van je kleinzoon, wat gaat de tijd toch vlug hé ! Groetjes, Enny

Donderdag - kerstkaart - week 13

 Deze week is het geen gestempelde kaart, ik ben aan de slag gegaan met naald en draad voor de  52 WTC , veel uitleg heeft dit kaartje niet ...