woensdag 5 juli 2017

Donderdag Kerstkaart

Nog een dagje te vroeg, maar op donderdag maak ik (als ik het niet vergeet, zoals vorige week), maak ik een kerstkaart voor 52 weeks to Christmas. Ik zag dat er gevraagd werd om beschermengelen te gebruiken, sorry te laat. En op dit moment heb ik geen tijd om een andere te maken, ik zal kijken of ik het volgende week dit euvel recht kan zetten en of ik engelen in mijn collectie heb.
 Deze week heb ik een schudkaart gemaakt en er een
kerstboom bovenop gekleefd.
Eens iets anders en heel leuk om te maken.
Laat gerust weten wat jullie ervan vinden, groetjes en tot volgende week.
Laurette


11 opmerkingen:

Gerrina zei

En weer een mooie! Leuk dat je er een shaker-kaart van hebt gemaakt; maakt 'n heel speciaal! Groetjes, Gerrina

Jantine zei

Heel mooi Laurette, deze schudkaart. Jammer dat je geen tijd had om een engelenkaartje te maken, maar het is niet verplicht, toch?
Ik vind dit een erg mooi kerstkaartje. Lekker, weer eentje klaar.
Groetjes
Jantine

marian zei

Heel mooi deze schudkaart.
groetjes van Marian.

Enny zei

Een prachtige schudkaart Laurette ! Ik heb ook niet op tijd een engelkaart kunnen maken, zal voor een andere keer zijn. Groetjes, Enny

Annemarie en Merit zei

schitterende schudkaart..

fijne dag liefs Annemarie

Marijke zei

Ach een schudkaart is ook leuk, als het maar een kerstkaart is toch? Mooi gedaan en toch meegedaan met 52WTC. Bedankt voor je bijdrage deze week. Groetjes Marijke.

Monique zei

Hij is prachtig. Wat een mooie kaart!
Lieve groet, Monique

Suzan zei

Prachtig stijlvol kerstkaartje Laurette!
Groetjes Suzan
DT 52WTC

bolletjelucky.blogspot.com zei

Een mooie shaker-kerstkaart.
Lieve groetjes Miranda

Diny zei

Wat een prachtig kaartje Laurette!
Groetjes Diny

!neke zei

Prachtige schudkaart Laurette !

groeten Ineke
DT 52 WTC

Donderdag - kerstkaart - week 13

 Deze week is het geen gestempelde kaart, ik ben aan de slag gegaan met naald en draad voor de  52 WTC , veel uitleg heeft dit kaartje niet ...