zondag 30 juli 2017

Vakantiekaartjes


Deze kaartjes heb ik gemaakt voor onze maandelijkse uitdaging van onze stempelgroep :
Creatief met stempels.
De uitdaging deze maand was werken rond vakantie.
Waarom  ik deze kaartjes gemaakt heb :
Zonnebloemen doen mij altijd terugdenken aan Frankrijk en vakantie.
Een vlinder geeft een zomergevoel en geeft ook een vakantiegevoel, maar ik heb ook een zwak voor vlinders.
En het laatste kaartje is een kaartje met schelpjes en dit is vakantie aan zee.
3 kaartjes met 3 technieken. Leuk om te doen.
Laat weten wat jullie ervan vinden.
Groetjes, Laurette




3 opmerkingen:

martina's kaartjes zei

zit er allemaal leuk uit ! mooi gedaan
grtjs,martina
x

Gerrina zei

Gaaf 3 zo verschillende en allemaal mooie kaarten! Favoriet zijn bij mij ook de zonnebloemen; meer zomers kan je niet krijgen! Fijne week!

Enny zei

Prachtige kaarten, echt zomers ! Groetjes, Enny

Donderdag - kerstkaart week 16

 Deze week was mijn inspiratie zoek…. En het slechte weer hielp mij zeker niet om ideetjes op te doen. Ik had nog een achtergrondje op fotop...